210 sklepów Mrówka w Polsce2016-03-09

Po zimowej przerwie ruszył sezon otwarć sklepów Mrówka. W ostatnich dniach nasza sieć detaliczna powiększyła się o 5 placówek w: Augustowie, Brzezinach, Czempinie, Elblągu oraz Pile i obecnie liczy 210 marketów. W 2016 roku planujemy powiększenie sieci o 30 placówek.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka” (jest ich obecnie 59).
Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych marketów.


Mirosław Lubarski
członek zarządu
dyrektor marketingu
Grupa PSB S.A.