Ekspansja budowlanych sieciówek2017-07-24

Wydamy w tym roku na odświeżenie mieszkań i domów 31 mld zł. O 1,4 mld zł więcej niż przed rokiem.

- Duża część ubiegłorocznych i tegorocznych zakupów w segmencie detalicznym wiązała się z większymi remontami. A na rynku są problemy z dostępem do ekip remontowych - potwierdza Mirosław Lubarski z zarządu Grupy PSB, zarządzającej siecią PSB Mrówka, która notuje w tym roku jednocyfrowy wzrost sprzedaży. 

W całym 2017 r. pod marką PSB Mrówka ma powstać w simie 38 nowych placówek, wobec 27 w ubiegłym roku. - W segmencie sklepów powiatowych jest miejsce jeszcze na przynajmniej kilkadziesiąt w naszym formacie - zapowiada Mirosław Lubarski.

Patrycja Otto
Małgorzata Kwiatkowska

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna