Aktualne wydanie: nr 4(82)/2014

Aktualne wydanie: nr 4(82)/2014 pobierz pdf

Aktualne wydanie: nr 4(82)/2014

Grupa Polskie Składy Budowlane rozszerza sieć handlową dosłownie z tygodnia na tydzień. Placówki Grupy szkolą swoich pracowników, organizują też w ramach Szkoły Dobrego Budowania PSB zajęcia teoretyczne i praktyczne dla firm wykonawczych. Klient musi być profesjonalnie obsługiwany, chcemy, żeby był zadowolony korzystając z oferty PSB. Nasi kupcy budują także więzi z klientami poprzez organizowanie festynów i dni otwartych, wspomagają akcje charytatywne, wdrażają nowe atrakcyjne programy. 

Od 1 lipca 2014 r. w całej Polsce w sklepach PSB-Mrówka klienci mogą zbierać punkty w największym multipartnerskim Programie PAYBACK. Za każde wydane 2 zł klient otrzymuje 1 punkt PAYBACK. Zebrane punkty na karcie można wymieniać na atrakcyjne nagrody. PAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, w ramach którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Specjalne promocje, oferty oraz kupony (również elektroniczne) pozwalają posiadaczom kart PAYBACK szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zasada jest prosta – im więcej punktów, tym cenniejsze nagrody do zdobycia. 

Równolegle z wprowadzaniem do sieci nowych obiektów handlowych – najczęściej sklepów Mrówka – przekształceniom podlegają tradycyjne hurtownie materiałów budowlanych. Dzięki temu mamy w Grupie coraz więcej profesjonalnych Centrów Budownictwa PSB-Profi, dedykowanych przede wszystkim obsłudze firm wykonawczych oraz inwestorów zaangażowanych w budowy czy remonty. Oto kilka przykładów mocnych stron placówek Profi, tak jak je widzą wykonawcy: – wyróżniają się swoim wyglądem i nowoczesnością; 
– oferują dobre ceny i warunki płatności, m.in. dogodne dla klienta terminy; 
– dysponują pełnym asortymentem materiałów potrzebnych na placu budowy; 
– oferują materiały dobrej jakości; 
– organizują szkolenia dla wykonawców; 
– szybciej obsługują klientów, oszczędzając ich czas; 
– realizują dostawy terminowo i profesjonalnym transportem; 
– posiadają nowoczesne strefy obsługi klientów. 

Więcej na temat Profi można przeczytać w fotoreportażu o firmie FAGO – Kierunek Profi – (str. 30). 
Ciekawe informacje zawiera zestaw artykułów z cyklu „Temat numeru”. Na stronach 4–10 dostawcy Grupy prezentują w nich materiały na schody zewnętrzne i wewnętrzne. 
Polecam też porady producentów oraz informacje o nowościach budowlanych (str 13–26). Natomiast dowody na rozwój sieci można znaleźć na stronach 34–35.

A o tym, jak dobrze bawią się dzieci i dorośli, wspólnie z Polskimi Składami Budowlanymi, piszemy na stronach 37–40.

podpis autora

Temat numeru

Schody betonowe

Schody można wykonać na wiele sposobów, przy użyciu różnych materiałów. Zastosowanie zbrojonego betonu sprawia, że są one solidne i…

Schody można wykonać na wiele sposobów, przy użyciu różnych materiałów. Zastosowanie zbrojonego betonu sprawia, że są one solidne i…

Schody prefabrykowane

Tradycyjną metodę budowania schodów na placu budowy wypiera coraz częściej prefabrykacja. Wykorzystanie gotowych elementów zapewnia…

Tradycyjną metodę budowania schodów na placu budowy wypiera coraz częściej prefabrykacja. Wykorzystanie gotowych elementów zapewnia…

Schody z okładziną klinkierową

Schody wejściowe, czy tarasowe, poza funkcją dekoracyjną, muszą zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo, niezależnie od warunków pogodowych…

Schody wejściowe, czy tarasowe, poza funkcją dekoracyjną, muszą zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo, niezależnie od warunków pogodowych…

Składane schody strychowe

Schody strychowe umożliwiają łatwe i bezpieczne wejście na poddasze nieużytkowe. W porównaniu z tradycyjnymi są tańsze i nie wymagają…

Schody strychowe umożliwiają łatwe i bezpieczne wejście na poddasze nieużytkowe. W porównaniu z tradycyjnymi są tańsze i nie wymagają…

Technologie i produkty

Rozmowa Głosu PSB

Opinie wykonawców

Wprost o FAGO. Rozmowy niepodsłuchane

Zanim firma kupiecka Fago – własność Waldemara i Anny Kociełowicz -przyjęła kurs na PROFI, wcześniej równie konsekwentnie stawiała na…

Zanim firma kupiecka Fago – własność Waldemara i Anny Kociełowicz -przyjęła kurs na PROFI, wcześniej równie konsekwentnie stawiała na…

Reklamy

Poprzednie wydania