Grupa PSB po raz ósmy zorganizowała Targi Ogród i Dekoracje — jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w sezonie jesiennym. Tegoroczna edycja była wyjątkowym sukcesem. Dzięki rozbudowanej ofercie produktowej, atrakcyjnym warunkom handlowym intensywnym rozmowom biznesowym wspólnie osiągnęliśmy bardzo imponujące wyniki.
18 listopada 2025 r. w Kielcach w wydarzeniu uczestniczyło 272 partnerów handlowych, 123 wystawców oraz łącznie 1550 uczestników Targów. Ponad 6400 podpisanych kontraktów o wartości przekraczającej 125 mln zł (przy czym proces zatwierdzania zamówień nadal trwa), to efekt naszej partnerskiej współpracy i wzajemnego zaufania.
Targi
były także okazją do inauguracji Strefy Transformacji Cyfrowej na
stoisku Centrali PSB. Przez cały czas cieszyła się ona bardzo wysoką
frekwencją, a partnerzy PSB mogli porozmawiać z ekspertami w zakresie wdrożenie
kluczowych narzędzi cyfrowych, takich jak:
• aplikacja mobilna Moja Mrówka,
• program lojalnościowy PSB Plus,
• Marketplace Mrówka,
• rozwiązania do automatyzacji billboardów i kampanii digital,
• platforma analityczna PSB Data+.
Inicjatywy te stanowią kolejny krok w kierunku nowoczesnej i w pełni omnichannelowej współpracy Grupy PSB z partnerami.
Grupa PSB zapowiada kontynuację działań rozwojowych oraz kolejne inicjatywy, które będą wspierały partnerów w budowaniu nowoczesnego modelu biznesowego.
Dzień przed Targami odbyła się także Konferencja Grupy PSB, podczas której omówiono dwa istotne zagadnienia: wyzwania związane z sukcesją w firmach rodzinnych oraz premierę aplikacji mobilnej „Moja Mrówka”, stanowiącej ważny etap w procesie cyfryzacji Grupy PSB. Aplikacja spotkała się z dużym zainteresowaniem uczestników.
Wydarzeniu towarzyszył także uroczysty bankiet dla 1000 gości, potwierdzający wyjątkowe znaczenie spotkania dla całej społeczności PSB.
Targi Grupy PSB, organizowane trzy razy w roku, od lat stanowią kluczowe wydarzenie dla naszej organizacji. Dzięki nim partnerzy PSB mogą odpowiednio przygotować swoje oferty produktowe do obsługi klientów na rynkach lokalnych. Warto podkreślić, że dział "Ogrody" należy do grup asortymentowych o wysokiej dynamice wzrostu sprzedaży.