Grupa
PSB po raz ósmy zorganizowała Targi Ogród i Dekoracje — jedno z najważniejszych
wydarzeń branżowych w sezonie jesiennym. Tegoroczna edycja była wyjątkowym
sukcesem. Dzięki rozbudowanej ofercie produktowej, atrakcyjnym warunkom handlowym i intensywnym
rozmowom biznesowym, wspólnie osiągnęliśmy bardzo imponujące wyniki.
18
listopada 2025 r. w Kielcach w wydarzeniu uczestniczyło 272 partnerów
handlowych, 123 wystawców oraz łącznie 1550 uczestników Targów.
Ponad 6400 podpisanych kontraktów o wartości
przekraczającej 125 mln zł (przy czym proces
zatwierdzania zamówień nadal trwa), to efekt naszej partnerskiej
współpracy i wzajemnego zaufania.
Targi
były także okazją do inauguracji Strefy Transformacji Cyfrowej na
stoisku Centrali PSB. Przez cały czas cieszyła się ona bardzo wysoką
frekwencją, a partnerzy PSB mogli porozmawiać z ekspertami w zakresie wdrożenie
kluczowych narzędzi cyfrowych, takich jak:
• aplikacja mobilna Moja Mrówka,
• program lojalnościowy PSB Plus,
• Marketplace Mrówka,
• rozwiązania do automatyzacji billboardów i kampanii digital,
• platforma analityczna PSB Data+.
Inicjatywy te stanowią kolejny krok w kierunku nowoczesnej i w pełni omnichannelowej
współpracy Grupy PSB z partnerami.
–
Wyjątkowa frekwencja oraz imponujące wyniki handlowe to rezultat
zaangażowania, otwartości i partnerskiej współpracy całej społeczności PSB.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywny udział i zaufanie – podkreśla
Zarząd Grupy PSB Handel S.A.
Grupa
PSB zapowiada kontynuację działań rozwojowych oraz kolejne inicjatywy, które
będą wspierały partnerów w budowaniu nowoczesnego modelu biznesowego.
Dzień
przed Targami odbyła się także Konferencja Grupy PSB, podczas której omówiono
dwa istotne zagadnienia: wyzwania związane z sukcesją w firmach rodzinnych
oraz premierę aplikacji mobilnej „Moja Mrówka”, stanowiącej ważny
etap w procesie cyfryzacji Grupy PSB. Aplikacja spotkała się z dużym
zainteresowaniem uczestników.
Wydarzeniu
towarzyszył także uroczysty bankiet dla 1000 gości, potwierdzający
wyjątkowe znaczenie spotkania dla całej społeczności PSB.
Targi
Grupy PSB, organizowane trzy razy w roku, od lat stanowią kluczowe wydarzenie dla
naszej organizacji. Dzięki nim partnerzy PSB mogą odpowiednio przygotować swoje
oferty produktowe do obsługi klientów na rynkach lokalnych. Warto podkreślić,
że dział "Ogrody" należy do grup asortymentowych o wysokiej dynamice
wzrostu sprzedaży.
Marzena Mysior-Syczuk
Senior Public
Relations Specialist
Grupa PSB Handel S.A.
tel. +48
41 / 378 52 23, 608 517 617,
e-mail: Marzena.Syczuk@centralapsb.pl