81% Polaków zna marki Grupy PSB w 2023 roku2023-12-15

Grupa PSB działa na rynku dystrybucji materiałów budowlanych i remontowych od 25 lat. Jest największą grupą sprzedażowo-zakupową w Polsce. Zarządza multibrandowymi sieciami placówek dla profesjonalistów – PSB Profi i składy budowlane oraz marketami budowlanymi DIY – PSB Mrówka. Wg najnowszych badań dowolną markę Grupy PSB zna już aż 81% respondentów. Przy czym znajomość marki Grupy PSB deklaruje 60% Polaków, sieci sklepów PSB Mrówka 76%, a placówek PSB Profi 43%.

Grupa PSB podsiada co najmniej jedną placówkę handlową w 85% powiatów w Polsce. Koncentruje się przede wszystkim na zapewnieniu jakości, nowoczesności oraz wygodzie zakupów – czyli lokalność i bliskość placówki od miejsca zamieszkania klientów. W ponad 700 punktach sprzedaży klienci mogą kupić niezbędne produkty do budowy, remontu czy utrzymania domów i ogrodów.

Grupa PSB Handel S.A., z przychodami w wysokości 4,2 mld zł za 2022 rok, uplasowała się na 154 miejscu na Liście 2000 największych firm krajowych działających na rynku, opublikowanej przez dziennik Rzeczpospolita.

Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB Handel S.A.

Źródło: Grupa PSB Handel S.A.