Dlaczego warto zostać partnerem Grupy PSB?
Oferta handlowa
Grupa PSB oferuje najszerszy w Polsce asortyment materiałów budowlanych – 440 tys. pozycji asortymentowych
pochodzących od 580 dostawców, liderów w swoich branżach. Gotowe warunki handlowe eliminują potrzebę osobistych negocjacji przez Partnerów –
oszczędność czasu nawet do 50%.
440
tys.
pozycji asortymentowych
580
dostawców – krajowych liderów w swoich branżach
50
%
oszczędności czasu na negocjacjach warunków handlowych przez kierownictwo Partnera
Logistyka
Centrala Grupy PSB w celu zapewnienia sprawnej logistyki dostaw materiałów do swoich Partnerów
dysponuje
dwoma Centrami Logistycznymi. Jedno zlokalizowane jest w centrali w
Wełczu k./Buska Zdroju (woj. świętokrzyskie) i ma powierzchnię
10 tys. mkw. Drugie
Centrum Logistyczne w Wąbrzeźnie (woj. Kujawsko-Pomorskie) dysponuje powierzchnią
18,6 tys. m2 oraz utwardzonym placem o powierzchni ponad
18 tys. m2.
2
centra logistyczne
południe i północ naszego kraju
29
tys. mkw.
łączna powierzchnia Centrów Logistycznych
Wsparcie partnera – marketing, doradztwo, szkolenia
Grupa PSB tworzy jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku polskim w branży dystrybucji
materiałów budowlanych, dzięki prowadzonym ogólnopolskim kampaniom reklamowym w mediach.
Znajomość i zaufanie marki przyczynia się do zwiększenia lojalności wśród klientów. W 2021 r.
znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 57% Polaków, sieci PSB Mrówka aż 72%, placówek PSB Profi 39%.
Deklarowana znajomość marek PSB w 2021 roku wśród polskich respondentów:
Grupa PSB, korzystając z efektu skali, od wielu lat nabywa taniej nie tylko materiały budowlane,
ale również inne środki i usługi niezbędne do funkcjonowania hurtowni i sklepu.
Grupa oferuje:
- specjalne warunki na zakup: paliwa, energii, telefonów, sprzętu i technologii IT, samochodów, wózków widłowych,
wyposażenia placówek – regałów, systemów kasowych itp.;
- ogólnopolski marketing – kampanie promocyjne, medialne, program telewizyjny z lokowaniem produktu, własne
publikacje poradnikowe, czasopismo „Głos PSB” , portale poradnikowe;
- targi wewnętrzne umożliwiające zawieranie specjalnych kontraktów z dostawcami PSB, co buduje przewagę
cenową w stosunku do lokalnych konkurentów;
- prowadzi komunikację handlową i marketingową z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz
własnych wydawnictw.
- usługi doradcze audytorów w zakresie prowadzenia placówek;
- cykliczne autorskie szkolenia podnoszące kwalifikacje zarządu, właścicieli i pracowników
firm, m.in. z zakresu standardów obsługi, technik sprzedaży, produktowe.