Dlaczego warto zostać partnerem Grupy PSB?

Oferta handlowa

Grupa PSB oferuje najszerszy w Polsce asortyment materiałów budowlanych – 440 tys. pozycji asortymentowych pochodzących od 580 dostawców, liderów w swoich branżach. Gotowe warunki handlowe eliminują potrzebę osobistych negocjacji przez Partnerów – oszczędność czasu nawet do 50%.

440 tys.

pozycji asortymentowych

580

dostawców – krajowych liderów w swoich branżach

50 %

oszczędności czasu na negocjacjach warunków handlowych przez kierownictwo Partnera

Logistyka

Centrala Grupy PSB w celu zapewnienia sprawnej logistyki dostaw materiałów do swoich Partnerów dysponuje dwoma Centrami Logistycznymi. Jedno zlokalizowane jest w centrali w Wełczu k./Buska Zdroju (woj. świętokrzyskie) i ma powierzchnię 10 tys. mkw. Drugie Centrum Logistyczne w Wąbrzeźnie (woj. Kujawsko-Pomorskie) dysponuje powierzchnią 18,6 tys. m2 oraz utwardzonym placem o powierzchni ponad 18 tys. m2.

2 centra logistyczne

południe i północ naszego kraju

29 tys. mkw.

łączna powierzchnia Centrów Logistycznych

Centra logistyczne

WEŁECZ

10 tys. mkw

WĄBRZEŹNO

19 tys. mkw

Wsparcie partnera – marketing, doradztwo, szkolenia

Grupa PSB tworzy jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku polskim w branży dystrybucji materiałów budowlanych, dzięki prowadzonym ogólnopolskim kampaniom reklamowym w mediach. Znajomość i zaufanie marki przyczynia się do zwiększenia lojalności wśród klientów. W 2021 r. znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 57% Polaków, sieci PSB Mrówka aż 72%, placówek PSB Profi 39%.

Deklarowana znajomość marek PSB w 2021 roku wśród polskich respondentów:

Grupy PSB

57%

sieci PSB Mrówka

72%

placówek PSB Profi

39%

Grupa PSB, korzystając z efektu skali, od wielu lat nabywa taniej nie tylko materiały budowlane, ale również inne środki i usługi niezbędne do funkcjonowania hurtowni i sklepu.

Grupa oferuje:

  • specjalne warunki na zakup: paliwa, energii, telefonów, sprzętu i technologii IT, samochodów, wózków widłowych, wyposażenia placówek – regałów, systemów kasowych itp.;
  • ogólnopolski marketing – kampanie promocyjne, medialne, program telewizyjny z lokowaniem produktu, własne publikacje poradnikowe, czasopismo „Głos PSB” , portale poradnikowe;
  • targi wewnętrzne umożliwiające zawieranie specjalnych kontraktów z dostawcami PSB, co buduje przewagę cenową w stosunku do lokalnych konkurentów;
  • prowadzi komunikację handlową i marketingową z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz własnych wydawnictw.
  • usługi doradcze audytorów w zakresie prowadzenia placówek;
  • cykliczne autorskie szkolenia podnoszące kwalifikacje zarządu, właścicieli i pracowników firm, m.in. z zakresu standardów obsługi, technik sprzedaży, produktowe.