Oglądalność serwisów internetowych PSB oraz publikacje w mediach o Grupie w 2021 roku

styczeń 2022
PSB

SERWISY INTERNETOWE SIECI PSB

Po pandemicznym roku 2020, skutkującym gwałtownym przeniesieniem budżetów marketingowych do strefy on-line, rok 2021 okazał się okresem spokojniejszego i stabilnego wzrostu popularności serwisów www.mrowka.com.pl oraz www.grupapsb.com.pl.
Liczba sesji dla serwisu Mrówka wyniosła 12,3 miliona (+6% vs 2020), zaś dla Grupy ponad 3 miliony (+22% vs 2020). Z kolei liczba użytkowników odwiedzających te strony wyniosła odpowiednio prawie 7,9 miliona (+10% vs 2020) oraz 2,4 miliona (+24% vs 2020).
Odwiedzający stronę www.mrowka.com.pl w przeważającej części przeglądali działy z produktami (51% sesji), zaś odwiedzający www.grupapsb.com.pl strony z poradami (35%) oraz prezentujące oferty dostawców (25%).
Rok 2021 upłynął pod znakiem rozwoju funkcjonalności e-commerce już dostępnych na stronie: możliwości sprawdzenia dostępności produktów (z której korzystało ponad 300 placówek sieci PSB) oraz zamówienia produktów w systemie „click&collect”, czyli rezerwacji na stronie i odbioru z płatnością w sklepie (co oferowało 60 placówek PSB).
Na początku 2022 roku, będzie oddana do użytku po całkowitej przebudowie strona www.mrowka.com.pl , oferując użytkownikom możliwość zakupów on-line (z płatnością poprzez stronę i dostawą kurierem) w wybranych placówkach realizujących tą usługę.

PUBLIKACJE O GRUPIE PSB

W 2021 r. ukazało się prawie 14 tys. publikacji związanych z PSB (wzrost o 14% w stosunku do 2020 r.).
W minionym roku ze względu na dynamiczne zmiany cen materiałów budowlanych, Grupa PSB dostarczała do mediów liczne analizy i komentarze i stała się jedną z najbardziej opiniotwórczych firm na rynku. Wśród opublikowanych przez media ogólnokrajowe jak i regionalne najwięcej było publikacji z wypowiedziami i opiniami ekspertów z centrali Grupy PSB m.in. na temat: trendów zmian cen materiałów budowlano-remontowych i ich dostępności na rynku, wyników sprzedaży czy sytuacji rynkowej wynikającej m.in. z wysokiej inflacji, wzrostów cen energii, gazu, paliw czy wzrostu kosztów pracy.
Szczegółowych danych dostarcza Grupie monitoring mediów dot. aktywności w prasie oraz w serwisach internetowo-społecznościowych, których udział rośnie najszybciej.

(mms)

Poprzedni

Budownictwo mieszkaniowe w sezonie 2022

Budownictwo mieszkaniowe w sezonie 2022
Następny
HORMANN - Inteligentne bramy garażowe

HORMANN - Inteligentne bramy garażowe

123