Inwestycje

wrzesień 2019

MRÓWKA W LUTOMIERSKU

Mrówka - Lutomiersk
Mrówka - Lutomiersk

7 września 2019 r. został otwarty market PSB Mrówka w Lutomiersku (woj. Inwestycje łódzkie). W Mrówce o powierzchni handlowej 800 m2. klientów obsługuje dziesięcioosobowa załoga. Inwestorem jest firma Ceramika Tomaszewski, która wiosną przyszłego roku planuje uruchomić ogród zewnętrzny. Na otwarcie przygotowano przysmaki z grilla i słodkie smakołyki oraz dla najmłodszych kącik do malowania twarzy i kolorowanki. Na mieszkańców robiących zakupy czekały konkursy z nagrodami, a za zakupy powyżej 50 zł klienci otrzymywali kupon do grill baru. Dla klientów, którzy dokonali najwyższych zakupów czekały nagrody główne: telewizor 32’’, rower i myjka ciśnieniowa.

MRÓWKA W SZUBINIE

Mrówka - Szubin
Mrówka - Szubin

3 sierpnia 2019 r. ruszył sklep PSB Mrówka w Szubinie (woj. kujawsko-pomorskie). Jest to już piąty sklep należący do firmy WRI. Mrówka dysponuje powierzchnią 1250 m² oraz 1000 m2 ogrodu, a do dyspozycji klientów jest czternastoosobowa załoga.

Na tę okazję przygotowano przysmaki z grilla, słodkie smakołyki oraz dla najmłodszych zorganizowano specjalną strefę zabaw. Niewątpliwą atrakcją były koncerty lubianych i popularnych zespołów Disco Polo: Next, Piękni i Młodzi oraz Grupy Muzycznej Eratox. Jesienne Targi Grupy PSB odbyły się 11 września 2019 r. w Ossie k. Rawy Mazowieckiej. W piątej edycji Targów uczestniczyły 833 osoby, w tym V JESIENNE TARGI GRUPY PSB 65 przedstawicieli największych dostawców PSB i 147 partnerów Grupy. Partnerzy zawarli niemal 3200 kontraktów o łącznej wartości 100 mln zł (o 12% więcej niż w ubiegłym roku). Liderami zgromadzonych zamówień byli dostawcy: Kanuf, Koelner, Akzo Nobel, Selena, Tani Opał, Dolina Nidy, Rockwool, Ursa, Icopal i Termo Organika. Natomiast wśród kupujących liderami były firmy: Sufigs, Marsan, Omega, Modom Podhale, Trans-Pal, PSB Warszawa, Fago, Bat, WRI i Sambor. Jesienne Targi PSB organizowane zaraz po wakacjach, mają przyczynić się do lepszego rozpoczęcia jesiennego sezonu budowlanego. Jest to dobry okres do negocjacji zamówień oraz do rozmów handlowych. Targi jesienne, przypominają swą formą nasze targi wiosenne w Kielcach, ale mają znacznie mniejszą skalę.
Na klientów robiących zakupy czekały konkursy z nagrodami. Co godzinę przyznawano upominki za paragon o najwyższej wartości, a nagrodą główną za największe zakupy w ciągu dnia był telewizor 50’’

Poprzedni

H+H - Program Zysk Murowany

H+H - Program Zysk Murowany
Następny
V jesienne targi GRUPY PSB

V jesienne targi GRUPY PSB