ROZMOWA Z: Piotrem Regułą, prezesem zarządu Grupy ATTIC

listopad 2017
ATTIC

Aleksandra Puzyno: Czy po 25 latach intensywnej pracy nad budowaniem pozycji firmy, praca może nadal dawać dużo satysfakcji i spełnienia?

Piotr Reguła: Obecnie mam mniej pracy, mniej nieprzespanych nocy i pracy bez dni wolnych i urlopu, ale nadal odczuwam satysfakcję z tego, że nigdy nie zmieniliśmy, nie nagięliśmy aksjomatów, fundamentów naszej działalności: uczciwości i szacunku tak wobec pracowników, jak i naszych partnerów. I po 25 latach nie musimy się niczego wstydzić. Możemy chodzić z podniesioną głową. Bardzo pozytywne uczucie, które polecam wszystkim. Dzięki temu, że od samego początku jesteśmy wierni naszym wartościom oraz dobieraliśmy partnerów nieprzypadkowych, o wysokiej pozycji rynkowej, oferujących produkty najwyższej jakości, udało się nam zbudować silną pozycję rynkową. Myślę, że współpraca ATTIC – ISOVER to doskonały przykład. Udało się nam wspólnie przez lata zbudować rynek lokalny, dla którego marka ISOVER jest synonimem jakości. Jakości, za którą trzeba zapłacić trochę więcej…

AP: To niewątpliwie wymaga edukacji Klienta?

PR: Tak, na pewno. Dużo czasu i energii poświęcamy edukowaniu: wykonawców, handlowców i naszych odbiorców hurtowych. Klientami ATTIC są w 95% wykonawcy budowlani oraz składy budowlane. Staramy się organizować szkolenia nie tylko branżowe, ale także z zakresu zarządzania firmą, aspektów księgowych, savoir vivru biznesowego, wykorzystywania nowych mediów do pracy, zarządzania czasem i zadaniami oraz wiele innych... Wiosną zorganizowaliśmy konferencję w Gliwicach dla naszych kluczowych parterów hurtowych. Formuła, którą przyjęliśmy, spotkała się z dużym zainteresowaniem.

ATTIC

AP: Poza działalnością edukacyjną firma angażuje się społecznie?

PR: Dla nas działalność społeczna jest i będzie standardem wynikającym z kultury organizacyjnej. Mamy naprawdę dużo trafionych przedsięwzięć w tym zakresie i zawsze staramy się wciągać i zarażać taką działalnością jak najwięcej ludzi i firm. Kilka lat temu otrzymaliśmy od ISOVER za wyniki sprzedażowe narty Kamila Stocha, które przeznaczyliśmy na aukcję. Zebrane dochody skierowaliśmy do krakowskiej Fundacji Mimo Wszystko Anny Dymnej. Z okazji 25-lecia ATTIC postanowiliśmy w tym roku wesprzeć Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Krakowie. Na ten cel przygotowaliśmy koszulki, ołówki, miarki z okolicznościowym logo „SOS POMAGAMY”, które można kupić w naszej firmie. Cały dochód ze sprzedaży przeznaczymy dla podopiecznych DPS i będzie to kwota min. 25 000 zł.

AP:
Inicjatywa bardzo mi się spodobała, dlatego sama kupiłam koszulkę i zachęcam innych do wsparcia tej szczytnej akcji. Na zakończenie - gdyby mógł Pan w jednym zdaniu powiedzieć co jest dla Pana najważniejsze we współpracy? PR: Oczywiście silna marka, jakość produktów, polityka cenowa i marketing to ważne elementy współpracy biznesowej, jednak dla mnie najważniejsi są ludzie, którzy stoją za tą marką i z którymi zbudowałem relacje oraz wspólne wspomnienia. Za to cenię współpracę m.in. z ISOVER.

AP: Dziękuję za rozmowę. Aleksandra Puzyno

Poprzedni

Popyt na materiały budowlane w ciągu III kwartałów 2017 r.

Popyt na materiały budowlane w ciągu III kwartałów 2017 r.
Następny
Instalator energii elektrycznej z Wesołej

Instalator energii elektrycznej z Wesołej

123