Category Assistant

Data publikacji
2025-05-12
Miejsce pracy
świętokrzyskie, Wełecz
Nr referencyjny
7/2025

Category Assistant - dział ogród

Zakres obowiązków

  • wsparcie Category Managera w codziennej pracy związanej z zarządzaniem kategorią produktową
  • przygotowywanie analiz sprzedaży, raportów i zestawień dotyczących wyników kategorii
  • monitorowanie rynku, konkurencji oraz trendów w powierzonym obszarze produktowym
  • pomoc w tworzeniu i aktualizacji asortymentu – dodawanie nowych produktów, usuwanie nierotujących pozycji
  • koordynowanie procesów związanych z wprowadzaniem nowych produktów (m.in. weryfikacja opisów, cen, zdjęć)
  • wsparcie działań promocyjnych i marketingowych (np. przygotowanie materiałów, koordynacja z działem marketingu)
  • obsługa systemów wewnętrznych oraz baz danych – aktualizacja informacji produktowych
  • udział w projektach optymalizacyjnych w ramach powierzonych kategorii
  • współpraca z innymi działami (zakupy, logistyka, e-commerce, marketing, finanse)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, handel, zarządzanie, marketing)
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-analitycznej
  • dobra znajomość MS Excel (tabele przestawne, formuły, analiza danych)
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
  • dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • zorientowanie na klienta i cel

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę w zespole doświadczonych specjalistów
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu