W najnowszym wydaniu magazynu Forbes ukazał się wywiad z Piotrem Koziną, Dyrektorem Zarządu Grupy PSB Handel S.A. W rozmowie poruszono m.in. unikatową strategię działania sieci PSB Mrówka, która pozwala skutecznie konkurować z największymi graczami na rynku budowlanym, mimo ich przewagi kapitałowej i marketingowej.
Piotr Kozina opowiada o "strategii aikido", lokalnym podejściu do handlu oraz sile polskiej przedsiębiorczości, która od lat stoi za sukcesem Grupy PSB.
Cały wywiad dostępny jest:
· w wersji drukowanej magazynu – plik pdf dostępny pod linkiem: https://www.grupapsb.com.pl/centrum-prasowe/prasa-o-psb/wpis/grupa-psb-pracowici-jak-mrowka.html
· na stronie Forbes Polska: link do wersji online – https://www.forbes.pl/grupa-psb-pracowici-jak-mrowka/7x8w9j3
Zachęcamy do lektury!